marți, 12 februarie 2019

Oare cum ar fi dacă aș fi un fluture?

În pădurea de lângă casa mea, în zilele de primăvară, tot felul de viețuitoare își revin la viață: Florile înfloresc, păsările ciripesc, roua cade încetinel,  pe câmp iese un șoricel. Primăvara, pădurea devine "un colțișor de  rai" . Adesea îmi place să îmi petrec timpul în acea pădure deoarece este o priveliște minunată și oricine se poate relaxa ascultând păsări căntând și respirând aerul curat. 
Într-o zi, când am mers în pădure, am dat de o mică omidă pe care era să calc dar din fericire am văzut-o la timp și nu am călcat-o. Am luat-o în mână și am început să o analizez: Era de o culoare verde, cu pielea umedă și cu antene mici. Am lăsat-o apoi pe jos și am plecat acasă dar după o săptămână am mers iar în pădurea aceea unde am găsit agățat într-un copac un fel de pungă de plastic în care am zărit omida pe care o văzusem și ultima oară când am fost. Rămasă uimită să văd ce are să se întâmple cu acea omidă, am revenit în aproximativ o lună în pădure dar omida nu mai era acolo. Gândindu-mă unde ar putea fi omida și căutând-o minute întregi mi-am zis că nu o să o mai găsesc și m-am așezat pe un butuc de la un copac și am început să culeg câteva flori când dintr-o dată am simțit o gădilitură la mână. Era un mic fluture viu-colorat care a început să se înfructe cu polen de flori. Atunci mi-am dat seama că de fapt fluturele era acea omidă pe care am găsit-o mai demult. Am fost impresionată de transformarea pe care o are aceasta insectă și m-am gandit: Oare cum ar fi dacă aș fi un fluture?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu