duminică, 24 martie 2019

Elena - Lună albă


Lună albă, lună frumoasă Luminează-mi calea asta încurcată Sufletul mi-e gol și mi s-a închis Când te strâng în brațe, iubito, doar în vis De sus, printre frunze, luna strălucește În jos mă privește și mă dojenește Frate cu corabia de când pe mare am plecat Am dat de străinatate și viața mi-am sacrificat Luna albă, luna frumoasă Luminează-mi calea asta încurcată Sufletul mi-e gol și mi s-a închis Când te strâng în brațe, iubito, doar în vis Gânduri mari se luptă cu mine Mie fără tine n-o să-mi fie bine Mi-am ales un drum neștiut și întunecat Lăsându-mi iubita pentru totdeauna am plecat Lună albă, lună frumoasă Luminează-mi calea asta încurcată Sufletul mi-e gol și mi s-a închis Când te strâng în brațe, iubito, doar în vis Fără tine viața este doar tristețe Fără tine fața, fără a ta frumusețe O să-mi las corabia și acest drum greu Infioratoarea străinatate, împlinindu-mi dorințele Lună albă, lună frumoasă Luminează-mi calea asta încurcată Sufletul mi-e gol și mi s-a închis Când te strâng în brațe, iubito, doar în vis…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu